سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بک لینک چیست و چگونه می توان آنها را بصورت رایگان ساخت

Dofollow Link Checker

برای تأیید ویژگیهای dofollow یا nofollow پیوندها ، لیست URls را ارسال کنید. استراتژی ایجاد لینک خود را برای به دست آوردن مهمترین بک لینک برای SEO بهبود بخشید.
بک لینک چیست
قبل از هر چیز ، لازم است که "چه بک لینک است". نیازی به توضیح همه چیز نیست. نکته اصلی برای درک این است که برای چیست و چگونه کار می کند. بک گراند نوعی مانیتور اینترنت است. این سایت یک سایت خاص را با دیگر وب سایت های خارجی که پیوندهایی به این سایت دارند پیوند می دهد. به عبارت دیگر ، هنگام بازدید از سایتهای خارجی ، شما را به سمت آن سایت خاص سوق می دهد. لینک های بک لینک برای بهینه سازی وب سایت به روشی مناسب استفاده می شوند.

لینک دهنده پیوندهای خارجی به وب سایت شما است. آنها انتقال از یک سایت به سایت دیگر یا از یک صفحه به صفحه دیگر را نشان می دهند. آنها به ایندکس کردن صفحات وب سایت شما کمک می کنند.

بک لینک ها بخش اساسی فرآیند سئو هستند. آنها به جستجوی رباتها در خزیدن سایت شما و رتبه بندی صحیح آن با محتوای آن کمک می کنند. هر بک لینک بخشی از یک معما رتبه بندی است. به همین دلیل هر صاحب وب سایت بخاطر بهبود عوامل رتبه بندی سئو وب سایت می خواهد تا حد ممکن بک لینک بگیرد. این یک نوع استناد یا لینک به کار رفته در متن است.

الگوریتم Google PageRank منابع و تعداد پیوندهای صفحه وب را در نظر می گیرد ، سپس اهمیت آن صفحه را تخمین می زند. به همین دلیل است که وقتی می خواهید برخی از کالاها ، اطلاعات یا خدمات را جستجو کنید ، Google و سایر موتورهای جستجو پیوندهای وب سایت را به ترتیب مشخص (از با ارزش ترین تا کمترین موارد) ارائه می دهند. بک لینک به وب سایت شما در جذب مخاطب اصلی کمک می کند. چند اصطلاح وجود دارد که باید بدانید.

1. صفت پیوند
طبق معمول ، پیوندها دارای 2 نوع ویژگی هستند که از نظر سئو معنایی دارد.

ویژگی پیوند Nofollow از خزیدن یک لینک خاص از روبات های موتور جستجو جلوگیری می کند. در ابتدا ، ویژگی nofollow در سطح متا تگ کار می کند ، اما بعداً ، برای کنترل انعطاف پذیر تر روبات های جستجو ، برای هر پیوند جداگانه در نظر گرفته می شود.

صفات پیوند Dofollow نقاط رأی را جستجو می کند که چه پیوندهایی باید ایندکس شوند. آنها قصد دارند آب پیوند را از یک وب سایت به وب سایت دیگر یا از یک صفحه وب به دیگری منتقل کنند. این برای اهداف سئو مهم است.

چگونه می توان از checker link dofollow استفاده کرد؟
اگر باید به سرعت بررسی کنید که آیا URL خاص یا لیستی از URL ها پیوندهای nofollow یا dofollow را ارائه می دهد ، از ابزار check link link dofollow استفاده کنید. با کمک آن ، می توانید تلاشهای خود برای ایجاد لینک را در جهت بهبود سئو در اولویت قرار دهید. شما باید لیست URL هایی را که می خواهید بررسی کنید ارسال کنید و دکمه "شروع" را فشار دهید. این ابزار همچنین با ارائه مختصر جزئیات هر سایت ، ویژگی خود را گسترش می دهد:

در پارامتر صفحه - تعداد بک لینک های یافت شده به تعداد URL های ارسال شده.
دنبال کنید - تعداد بک لینک های dofollow به تعداد آدرس های URL ارسال شده؛
URL ها - لیست URL های تأیید شده برای داشتن بک لینک به وب سایت شما.
پیوند وب سایت - URL که لینک بک لینک به آن اشاره دارد.
Anchor - متن لنگر backlink؛
وضعیت - در صورت یافتن بک لینک ، وضعیت "موفقیت" است.
Type Link - ویژگی HTML (dofollow یا nofollow) بک لینک.
فهرست - وضعیت نمایه سازی بک لینک.
dofollow nofollow link checker
2. پیوند آب
این مقدار پیوند به صفحه تبلیغ شده است که روی یک منبع شخص ثالث نصب شده است. وزن لینک پارامتر مهمی است که باید در فرایند بهینه سازی وب سایت مورد توجه قرار گیرد. این توسط موتورهای جستجو برای اختصاص یک وب سایت وضعیت بالاتر (اختیار دامنه) استفاده می شود.

در واقع ، پارامترهای dofollow و nofollow برای اشاره به روبات های جستجو استفاده می شود که آیا باید این لینک یا صفحه مشخص شده را فهرست کند ، چه اینکه این لینک را به عنوان بک لینک در نظر بگیرد. از نظر فنی ، اینگونه نشان داده می شود:

a href="https://sitechecker.pro/de/" rel="nofollow"
یا

a href="https://sitechecker.pro/" rel="dofollow"
مقدار بک لینک
متأسفانه بک لینک ها رایگان نیستند و ایجاد آنها زمان و تلاش زیادی را می طلبد. به همین دلیل اساساً یادگیری روش ایجاد هر بک لینک که شما خریداری کرده اید بسیار مهم است.

quality vs quantity backlinks
می بینید که سایت سیچکر کمترین تعداد لینک را دارد ، اما به دلیل محتوای وب سایت و کیفیت بک لینک ها ، گوگل آن را برای کلمه کلیدی "backlinks seo" بالاتر از سایرین قرار می دهد.

در اینجا نکات و ترفندهای مفیدی و کارآمد وجود دارد که به شما امکان می دهد این کار را انجام دهید:

وب سایت خود را از لحاظ فنی بهینه کنید؛
وب سایت شما به یک معماری قابل اعتماد احتیاج دارد.
محتوای وب سایت شما باید با ارزش باشد و مشتری را به خود جلب کند.
بیایید در مورد هر مرحله با جزئیات بیشتری صحبت کنیم.

1. رفع تمام خطاهای فنی
شما باید تمام خطاهایی را که می تواند انتظارات کاربران را مختل کند ، برطرف کنید. با آسیب رساندن به تجربه کاربر ، رشد ارگانیک ترافیک خود را به خطر می اندازید زیرا مطمئناً Google آن را محدود خواهد کرد. هنگامی که بهینه سازی فنی سایت شما با استانداردها مطابقت داشته باشد ، بهینه سازی موتور جستجو (SEO) بهتر عمل می کند. ضمن بهینه سازی وب سایت خود ، به دنبال موارد فنی زیر باشید:

تغییر مسیر 302 (URL)؛
خطای 404؛
استفاده نادرست از راهنماها (nofollow ، noindex و غیره)؛
سرعت بارگذاری سایت ؛
تغییر مسیر زنجیرها.
دوستی دستگاه تلفن همراه؛
اشتباهات برچسب معمولی ؛
محتوای تکراری که به عنوان توضیحی از داده های ذخیره شده نگه داشته می شود.
برای بقیه اشتباهات می توانید از PageSpeed ??Insights Google برای شماره شماره 4 ، تست دوستانه تلفن همراه Google برای مشکل شماره 7 و Sitechecker استفاده کنید.

تمام موارد فنی را پیدا کنید

حسابرسی وب سایت را راه اندازی کنید و کلیه مشکلات فنی که تلاشهای ایجاد لینک شما را ترمز می کند را تشخیص دهید

Enter your domain

ممیزی را راه اندازی کنید

2. بهبود معماری وب سایت
یک معماری قوی و قابل اعتماد سایت تقریباً اثربخشی پروفایل backlinks شما را تضمین می کند. به دلیل آن به بک لینک های کمتری احتیاج خواهید داشت. شما باید با تمام تغییرات وب سایت به روز شده و خطاها را در هنگام وقوع اصلاح کنید. به همین دلایل تغییرات وب سایت را کنترل کرده و هر لحظه در مورد چیزی که در مورد وب سایت اشتباه است مطلع شوید.

3. اطمینان حاصل کنید که محتوای شما ارزشمند است
اتصال سایت به سایت شبیه به هرم یا یک معما است. این سیستم بدون محتوای مناسب سایت غیرممکن است. محتوای وب سایت با کیفیت پایین تبلیغات SEO شما را خراب می کند. شما ممکن است هزار بک لینک سئو و یک سایت خوب ساختار یافته داشته باشید ، اما آنها بدون داشتن محتوای ارزشمند معنی نمی دهند. بدون محتوای خوب - بدون موفقیت!

مطالب باکیفیت در صفحات خود ، به خصوص صفحه اصلی خود ارائه دهید. این تنها کار مهمی است که باید انجام شود. اگر صفحات شما حاوی اطلاعات مفیدی باشد ، محتوای آنها بازدید کنندگان زیادی را به خود جلب می کند و مدیران وب مستر را برای پیوند دادن به سایت شما جذب می کند. در ایجاد یک سایت مفید و پر اطلاعات ، صفحاتی را بنویسید که موضوع شما را به روشنی و دقیق توصیف کند. در مورد کلماتی که کاربران برای پیدا کردن صفحات خود تایپ کرده و آن کلمات را در سایت خود قرار دهید ، فکر کنید.
راهنما کنسول جستجوی Google
اگر در کیفیت محتوای خود شک دارید ، آن را با جستجوگر محتوای سئو تست کنید ، متن خود را به دلیل پیشنهادات مجدداً بازنویسی کنید و آن را برای تجدید چاپ مجدد در کنسول جستجوی Google ارسال کنید.

چه خطراتی را باید در نظر گرفت
روند بک لینک گیری کار ساده ای نیست و زمان زیادی می برد. در حقیقت ، دو روش وجود دارد که می توانید بک لینک بگیرید :

راه خطرناک و سریع با شانس بالا برای دریافت پنالتی گوگل.
روش دقیق و کامل در تبلیغ سایت شما.
کمتر از 2 سال پیش هر کس می توانست با کمک PBN (شبکه وبلاگ خصوصی) یک وب سایت را در مدت یک ماه تبلیغ کند. سپس گوگل "جعبه ماسه ای" را ایجاد کرد که باعث می شود صاحب سایت حداقل 3 ماه صبر کند تا اثر بک لینک های PBN قابل رویت شود.

دو عامل منفی دیگر وجود دارد: ریسک و سرمایه گذاری مالی. خواهید فهمید که نه وقت تلف شده شما و نه پول ارزش آن را نداشتند. به همین دلیل بهتر است به سایتهای واقعی از بک لینک های مناسب اعتماد کنید.

نحوه چک کردن لینک های برگشتی
هیچ راز وجود ندارد که گرفتن بک لینک های با کیفیت پایین راه وب سایت شما برای رتبه بندی بهتر در گوگل است. اما چگونه می توان پیوند خوب را از بد تفاوت کرد؟ انتخاب دقیق لینک های بک گراند یک کار بسیار لرزان و مهم برای هر کسی است که می خواهد سایت های خود را بهینه کند. بسیاری از ابزارهای مختلف وجود دارد که به شما کمک می کند تا بک لینک های شما مطمئن باشند و می توانند ارزش وب سایت شما را به ارمغان بیاورند.

اول از همه ، پارامترهای backlink را بررسی کنید.

از PageRank شروع کنید. این یکی از فاکتورهای با ارزش است که تأثیر زیادی بر وب سایت شما می گذارد. اگر سایتهای با قدرت بالا به شما پیوند می دهند ، منطق زیر است ، بنابراین سایت شما نیز معتبر است. این پارامتر را می توان با ابزار Ahrefs بررسی کرد. URL مورد نیاز را به Ahrefs اضافه کنید و رتبه URL آن را تأیید کنید.
backlinks check
ترافیک معامله این است که شما به سایتهایی که هیچ کس در آن شرکت نمی کند ، نیازی به لینک ندارید.
لینک Dofollow / Nofollow. برچسب rel = "nofollow" برای جلوگیری از شمارش ربات های Google از همه سایت پیوند ایجاد شده است. به عنوان یک قاعده ، پیوندهای dofollow از nofollow با ارزش تر هستند.
با استفاده از "تجزیه و تحلیل دسته ای" ، همه فاکتورهای اصلی این لینک ها را می توان به راحتی با استفاده از ابزار جستجوگر backlink Ahref کشف کرد. هنگامی که مجبورید مقدار زیادی از اهدا کنندگان بالقوه برای بک لینک را بررسی کنید ، بسیار مفید است. علاوه بر این ، می توانید رتبه دامنه (DR) را بررسی کنید. فقط URL های مورد نیاز را در ابزار تجزیه و تحلیل دسته ای Ahrefs اضافه کنید.

check backlinks
برای کسب اطلاعات بیشتر از محاکمه Ahrefs استفاده کنید. می توانید پیوندها ، دامنه های رقبا را ارزیابی کرده و استراتژی ایجاد لینک برنده را بسازید.

ثانیا ، تمام پیوندها به وب سایت شما باید مربوط به طاقچه شما باشند. در نظر گرفته شده است که پیوندهای مرتبط با کیفیت بالا می توانند به رتبه سایت شما در گوگل کمک کنند.

"ممکن است به چه معنی باشد؟" ، - ممکن است شما بپرسید. بیایید تصور کنیم که درباره نکات مربوط به ساخت وب سایت وبلاگ دارید ، اما سایتی معتبر در مورد روندهای آرایش پیدا کرده اید. طبق گفته گوگل ، این منبع برای شما کاملاً مناسب نخواهد بود ، زیرا سایتهای با قدرت بالا باید ارتباط نزدیکی با شما داشته باشند. در موارد دیگر ، کار نمی کند. همین موضوع برای مطالبی که پیوند شما درج شده است نیز پیش می رود.

راهنمای کامل در مورد چگونگی بررسی بک لینک ها: ابزار جستجوگر بک لینک: راهنمای جامع

پنج ترفند برای بک لینک های مربوط به سئو
این توصیه های آسان و کارآمد به شما کمک می کند تا ترافیک وب سایت خود را روزانه افزایش دهید.

1. پیوندهای خود را مرتبط نگه دارید
ارتباط آن به نکات زیر بستگی دارد:

مبحث محتوای کلی دامنه اتصال؛
هسته اصلی صفحه پیوند؛
مناسب بودن بک لینکهایی که به دامنه وارد می شوند.
شما می توانید ارتباط با کمک Majestic SEO Trust Flow را بررسی کنید. پیدا کردن بک لینکهایی که متناسب با وب سایت شما هستند ، بسیار مهم است.

2. با وب سایتهای معتبر دوست شوید
به همراه وب سایتهای مرجع ، سایت شما قوی تر خواهد شد. پیوندها را با Ahrefs ، Semrush، Majestic، Serpstat و Linkstrategy تجزیه و تحلیل کنید.

3. در وب سایتهایی که دارای ترافیک واقعی هستند متمرکز شوید
سطح شما می تواند با بک لینک از وب سایت های واقعی تثبیت شود. بدست آوردن آنها دشوار است اما واقعا با ارزش است. اطلاعات مربوط به ترافیک وب سایت را با SEMRush بررسی کنید.

4- هنگام انتشار متن لنگر خود مراقب باشید
اگر متن لنگر شما تهاجمی است و شما آن را به روش اشتباه توزیع می کنید ، از سایت شما از رتبه بندی محروم می شوید و ممکن است یک پنالتی دریافت کنید. بیشتر بک لینک های شما باید برهنه و مارک دار باشند. شما باید نسبت به لنگرهایی که برای وب سایت خود استفاده می کنید بسیار گزینشی باشید ، می توانید لیست لنگرهای خود را با کمک چک لاین بک لینک رایگان تحلیل کنید. این کمک می کند تا درک کنید چه چیزی در استراتژی ایجاد لینک خود بهبود یابد.

5- از وب سایتهای استاندارد بالا بک لینک دریافت کنید
از وب سایت های بالقوه هرزنامه که محتوا درباره Viagra یا قمار دارند پرش کنید. چنین وب سایت هایی دارای بک لینک های اسپم زیادی است ، بنابراین فقط گرفتن یک پنالتی از Google زمان کافی است.

شبکه های عمومی؛
نظرات وبلاگ Dofollow؛
پیوندهای نوار کناری؛
بک لینک های خودکار؛
همه چیز بی ربط است.
چرا؟ اولا ، تعداد زیادی از شبکه های عمومی خود را "خصوصی" می نامند. این درست نیست اگر شبکه تبلیغ شود ، نمی تواند خصوصی باشد. ما شاهد مواردی بودیم که گوگل چنین شبکه های عمومی و تمام وب سایتهایی که از آنها استفاده کرده بود را از بین برد. به دلیل تعداد زیاد پیوندهای صفحه اصلی که برای یکدیگر بی ربط نیستند ، به راحتی قابل آشکارسازی هستند.

پست های آنها کوتاه است و آنها واقعاً نمی توانند خزنده های SEO را مسدود کنند. در واقع ، نظرات وبلاگ dofollow ، لینکهای ارزان قیمت را به همراه دارد که تقریباً در 98? موارد منجر به مجازات می شوند. ثانیاً ، بک گراند های پاورقی مانند نمونه های پرداخت شده به نظر می رسند ، و گوگل آنها را خرد می کند. بک لینک ها و لینک دهنده های خودکار از وب سایت های فاقد محتوای ارزشمند می توانند اسپم را گسترش دهند ، بنابراین می توان به راحتی توسط موتورهای جستجو جریمه شد.

نحوه افزایش اقتدار وب سایت
هر صاحب وب سایت در مورد چگونگی ایجاد بک لینک ها یا چگونگی افزایش اقتدار وب سایت سؤال می کند. به این بک لینک ها بیش از سایرین اعتماد می شود و می توانید از ارتباط 100 درصدی آنها اطمینان داشته باشید. این دلیل اصلی است که چرا آنها را بسیار مورد نیاز می دانید. ما قبلاً می دانیم که اختیار وب سایت به عوامل زیادی بستگی دارد. یکی از آنها کسب لینک است. در اینجا 6 روش دیگر آورده شده است.

1. اگر پیوندهای شما کار نمی کنند ، آنها را برطرف کنید
همه می دانند که پیوندهای خارجی اقتدار سایت را نشت می دهد. به همین دلیل لازم است سایت خود را بررسی کرده و هر شکسته را پیدا کرده و آن را برطرف کنید. می توانید این لینک ها را در بخش نظرات خود و البته در محتوا پیدا کنید. در اینجا چندین ابزار وجود دارد که می توانند در یافتن آنها به شما کمک کنند:

کنسول جستجوی Google ؛
Sitechecker Crawler ؛
اهورف
2. تمام 404 پیوند را مجدداً بخوانید
با تشکر از کنسول جستجوی Google ، Ahrefs و البته Sitechecker می توانید وب سایت خود را به راحتی بررسی کنید ، به دنبال 404 خطا باشید و به اصلاح آنها ادامه دهید. این یک روش بسیار آسان و مؤثر برای تقویت اقتدار است. از 301 تغییر مسیر برای حذف آنها و انتقال به یک صفحه وب یا صفحه اصلی خود استفاده کنید.

3- هیچ زنجیره تغییر مسیر ثابت وجود ندارد
هنگامی که از یک زنجیره تغییر مسیر استفاده می کنید ، بدان معنی است که با باز کردن یک صفحه می توانید مستقیماً به صفحه دیگری که پیوند داده شده است برسید. زنجیرهای غیر مستقیم شامل صفحات به اصطلاح بافر است.

3. 302 زنجیره تغییر مسیر را با 301 مورد خود جایگزین کنید
302 زنجیره تغییر مسیر نه تنها می توانند جریان و یا مرجع موجود در سایت را مسدود کنند.

4- پیوندهای ویرایشگر را دریافت کنید
دریافت بک لینک های سرمقاله تنها در صورتی امکان پذیر است که شما نمی توانید وارد سایت شوید ، و پیوند شما امتحان سرمقاله را می گذراند. آنها با ارزش ترین برای گوگل هستند.

متأسفانه ، بدست آوردن این بک لینک ها یک چالش واقعی است زیرا باید با وبلاگ نویسان که در همان صنعت مشغول به کار هستند ، روابط محکمی برقرار کنید. شما باید دارای محتوای کیفی سایت باشید که بک لینک های طبیعی را در اختیار شما قرار می دهد. این کار دشوار اما با ارزش است.

5- رویکرد مبتنی بر محتوا
یکی از مطمئن ترین و 99? راه تضمین شده برای هدایت اقتدار وب سایت شما ، ایجاد محتوای با کیفیت بالا است. شما باید کلمات کلیدی مناسب را جستجو کنید. کلمات کلیدی را با محتوای جالب احاطه کنید؛ محتوای خود را تبلیغ و تبلیغ کنید. محتوای کیفی تنها چیزی است که Google نمی تواند مصادره کند. هر کاری که باید انجام دهید این است که پست خود را با ارزش جلوه دهید و نه spammy. فقط اطلاعات اصلی مهم که با تزریق لینک دهنده ها خراب نمی شوند. بهتر است پیوند متنی داشته باشید. به عبارت دیگر ، پیوندها برای ادغام در متن شما هستند.

بنابراین ، اکنون می دانید چه چیزی می تواند به راحتی اقتدار سایت شما را حتی بدون بک لینک های جدید افزایش دهد. اما اگر می خواهید سایت شما در صدر باشد کافی نیست. بیایید در مورد بک لینک های بنیادی ، سرمقاله و قدرت صحبت کنیم.

بک لینک های "بنیادی"
TrustRank بک لینک های بنیادی وب سایت را مورد توجه قرار می دهد. موتورهای جستجو سایتهای سریع تری پیدا می کنند که قابل اعتماد و قابل اعتماد باشند و آنها را در بالای SERP قرار دهند . اگر تصمیم دارید که به آنچه وجود دارد نگاه کنید ، تمام وب سایتهای مشکوکی که می توانید در جایی در انتهای رتبه پیدا کنید. به عنوان یک قاعده ، مردم از اولین لینک ها اطلاعات را می گیرند و جستجو را متوقف می کنند ، در صورتی که در 20 سایت برتر اول چیزی پیدا نکردند. مطمئناً وب سایت شما می تواند اطلاعات ، خدمات یا کالاهای مورد نیاز را در اختیار داشته باشد اما به دلیل عدم اقتدار ، کاربران اینترنت آنها را پیدا نخواهند کرد مگر اینکه دارای بک لینک های بنیادی خوبی باشید.

بک لینک های بنیادی همه لینک های مارک دار و غیر بهینه شده در وب سایت های معتبر هستند.

انواع زیر بک لینکهای اساسی وجود دارد.

1. راهنماهایی با اهداف طاقچه
گرچه دایرکتوری ها بی معنی و بی ارزش تلقی می شوند ، برخی وجود دارد که می توانند بسیار مفید باشند. آنها را دایرکتوری های هدف قرار می دهند. آنها می توانند لینک های dofollow مناسب را در اختیار شما قرار دهند. پیدا کردن چنین پیوندهایی چندان آسان نیست ، به همین دلیل باید با کمک ترکیب های زیر به دنبال آنها باشید:

طاقچه + "ارسال سایت"
طاقچه + دایرکتوری ها
راهنما + فهرست
2. رسانه های اجتماعی
برای توسعه تجارت خود از منابع رسانه زیر استفاده کنید:

اینستاگرام؛
فیس بوک؛
توییتر؛
لینکدین؛
پینترست؛
Reddit؛
کورا
این بدان معنی نیست که شما باید در این سیستم عامل های رسانه های اجتماعی تبلیغ کنید. این بدان معناست که آنها به آن هرم تعلق دارند که به لطف پشتیبانی آنها عملکرد بهتری خواهد داشت. فقط آنها را تأمین کنید و تصمیم بگیرید که کدام یک از آنها بهتر به هدف شما خواهد رسید. به عنوان مثال ، شما می توانید اینستاگرام را انتخاب کنید زیرا مخاطبان آن مناسب ترین دستگاه های تلفن همراه و توصیه های مربوط به توزیع استثمار آنها است.

3. نقل قول ها و لیست های تجاری
این یک راز نیست که گوگل از استنادها و لیست های کسب و کار قدردانی می کند. آنها بخشی از الگوریتم جستجوی آن هستند. این یک واقعیت قوی است که باید شما را برای انتخاب پیوندهای تجاری برای کمپین SEO خود انتخاب کند. فایده دیگر این است که به دلیل آنها می توانید لینک های غیرقابل استفاده و dofollow دریافت کنید. این بک لینک می تواند همسایه قابل اعتماد سایت شما را تضمین کند که باعث جذب کاربران و مشتری های اینترنتی شود. گوگل این سیستم عامل ها را قابل اعتماد می داند و می داند که سایر مشتریان تجاری را جذب می کند. به عبارت دیگر ، تقریباً همه آنها 100? مرتبط هستند.

4- راهنماهایی که از لحاظ جغرافیایی مورد هدف قرار می گیرند
این دایرکتوری ها منبع پشتیبان اصلی برای مشاغل محلی هستند. آنها به شما امکان می دهند تجارت خود را در یک مکان جغرافیایی خاص توسعه دهید.

برای دریافت دایرکتوریهای هدفمند جغرافیایی می توانید از نکات زیر استفاده کنید:

فهرست + نام شهر / کلانشهر / شهر
نام شهر / شهر / کلانشهر + دایرکتوری
نام فهرست شهر / شهر / کلانشهر +
طاقچه + شهر / کلانشهر / نام شهر + فهرست
سایت من + نام شهر / شهر / کلانشهر را ارسال کنید
5- بک لینک های انجمن که از نزدیک به هم وصل هستند
اگر می خواهید نام تجاری شما به رسمیت شناخته شود ، در انجمن های صنعت شرکت کنید. اگر همه کارها را به درستی انجام دهید ، ترافیک ارجاع تضمین می شود:

سعی کنید انجمن های نزدیک یا مناسب را پیدا کنید.
نمایه خود را محکم و آموزنده کنید.
به ویژگی های انجمن توجه کنید.
تعداد زیادی ارسال کنید و دوست شوید؛
یک نخ شروع کنید.
بنابراین ، هنگامی که یک انجمن مربوطه را پیدا کردید ، مطمئن باشید که توضیحات نمایه مجاز را در مفهوم اصلی یا کلمه ای از اهمیت بسیار بالا نوشتید. سپس فروم ، قوانین آن و نحوه عملکرد آن را مطالعه کنید. انجمن را بررسی کنید تا بدانید اعضای آن پیوندها را در موضوعات به اشتراک می گذارند یا خیر. با شخصی بیشتر و بیشتر دوست تبدیل شوید و پست هایی را برای شرکت کنندگان در انجمن جذاب کنید. با تشکر از آن شما ممکن است پیوند داخلی بیشتری با مشخصات خود داشته باشید و اقتدار کسب کنید.

6. نظرات وبلاگ متناسب با طاقچه شما
ممکن است با گفتن اینکه نظرات وبلاگ توسط پیوندهای "nofollow" توسط سئو در نظر گرفته می شود ، شما را شگفت زده کنیم. با این حال ، ما چنین فکر نمی کنیم زیرا آنها کاملاً مؤثر هستند. ما از نظرات وبلاگ استفاده می کنیم:

بهبود رابطه کمی بین بک لینک های dofollow و noFfllow.
وب سایت را مرتبط کنید؛
دریافت ترافیک ارجاع.
لنگرها را بطور معنی داری تغییر دهید؛
با وبلاگ نویسان به اصطلاح دوستانه ایجاد کنید که می توانیم برای بک لینک های بعدی استفاده کنیم.
7. صفحات منبع
این به نظر خوب اما قدیمی است. به دنبال صفحات باشید و بررسی کنید که آیا پیوندهای شکسته وجود دارد یا خیر. اگر هیچ کدام وجود نداشته باشند ، بدون دارایی محتوای قابل اعتماد محروم می شوید.

8. شبکه های وبلاگ خصوصی گزینه های سفید
اگر نمی خواهید دامنه منقضی شده را مجدداً بازسازی کنید ، کافی است لینک های پشتی آن را بگیرید و به لینک دهنده ها اجازه دهید تا از پیوند "منبع به مرده" آگاه شوند. می توانید از سازنده لینک بخواهید که لینک های غیر کار را با وب سایت خود جایگزین کند. اگر محتوا مرتبط است ، می توانید سعی کنید آن را بازیابی کنید. مطمئن باشید که می توانید آن را بهتر از گذشته کنید. به سازنده پیوند در مورد محتوای تجدید شده دسترسی پیدا کرده و به آنها اطلاع دهید.

9. دامنه های مرده مربوطه را اعمال کنید
شما می توانید یک شبکه وبلاگ خصوصی ایجاد کنید ، و انجام درست آن مهم است. خرید دامنه منقضی شده خطرناک است. وظیفه شما جستجوی موضوعات مرتبط با جریان اعتماد برای طاقچه شماست.

بدون شک انجام این کار سخت است ، اما این چیزی بیشتر از پاداش دادن است. یکی از این پیوندها (حاصل از یک دامنه مربوطه) مهمتر و قوی تر از دو دامنه مناسب است.

اینها برخی از ابزارهای مفید هستند که می توانند دامنه منقضی شده برای شما پیدا کنند:

PR Powershot؛
فرشادروپ؛
DomCop؛
ExpiredDomains.net.
10. کلاه خاکستری به عقب
روش های خاکستری خاکستری در وسط بین سفیدها و سیاه قرار دارد. آنها با:

سرقت ادبی یا سرقت محتوا؛
خرید دامنه های به روز
عبا.
اسپم های رسانه های اجتماعی؛
خرید لینک
تعداد زیادی از مردم از آن برای تقویت اقتدار وب سایت خود و دریافت بک لینک استفاده می کنند.

و ما باید هشدار دهیم که اگر قصد استفاده از این تکنیک را دارید ، ممکن است یک پنالتی دریافت کنید یا ممنوع الخروج باشید.

آنها بی خطر نیستند و بسیار خطرناک هستند. آنها بیشتر توسط کسانی انتخاب می شوند که:

تمایل به رتبه بندی بدون داشتن محتوای ارزشمند؛
تحمل ریسک بالا را داشته باشید.
به جریمه ها اهمیتی ندهید.
اکیداً توصیه می کنیم از آنها برای بک گراندهای سطح خود استفاده نکنید. اگر می خواهید ، بهتر است از آنها برای ردیف 2 برای پشتیبانی از اولین استفاده کنید.

11. وب 2.0
یکی از رایج ترین و قدیمی ترین استراتژی های کلاه خاکستری ، ایجاد وب 2.0s است. این کار معمولاً با کمک سایتهایی مانند Weebly ، WordPress.com و Tumblr انجام می شود. این واقعا کار می کند اما مراقب باشید زیرا ممکن است یک پنالتی بدست آورید ، به خصوص در مورد استفاده از آن در ردیف.

چگونه سزاوار بک لینک باشیم
تعداد زیادی از افرادی که با SEO سر و کار دارند ، ساختمان بک لینک و درآمد بک لینک را اشتباه می گیرند. این برداشت ها متفاوت است. ساختمان بک لینک چیست؟ این بدان معناست که شرایطی را ایجاد کنید که بک لینک SEO به سایت شما مراجعه کند. کسب بک لینک به معنای شایستگی آن است. آیا واقعاً ممکن است؟ آره! اگر می خواهید سایت شما برای به دست آوردن لینک های بک گراند ارزش داشته باشد ، باید هر کاری ممکن و غیرممکن را انجام دهید تا مهمانان و کاربران خود را راضی کنید.

چطوری این کار را انجام میدهی؟ عملکرد SEO براساس خواسته های کاربران (مشتری) است. به همین دلیل قبل از هر چیز باید به خواسته ها و ترجیحات کاربر خود نیز فکر کنید.

اگر کاربران شما راضی باشند ، Google نیز راضی خواهد شد ، زیرا:

کاربران خوشحال لینکهای برگشتی را برای شما به ارمغان می آورند.
مشتریان رضایت بخش تبلیغات تجاری شما هستند.
مشتریان رضایت بخش محتوای شما را به اشتراک می گذارند و همیشه به وب سایت شما باز می گردند.
چند نکته برای کسب بک لینک وجود دارد.

1. کاربر همیشه باید مرکز کار شما باشد
Google اگر محتوای شما را دوست دارد ، محتوای شما را دوست دارد. محتوا باید مفید باشد و حاوی اطلاعات کمتری باشد که از قبل برای خواننده شناخته شده است. این است که انتظارات آنها را برآورده سازیم. وقتی کاربران به سایت شما رأی می دهند ، این بدان معنی است که Google شروع به پذیرش آن به عنوان یک سایت معتبر می کند. به همین دلیل نوشتن محتوا به اندازه سخنرانی یک نامزد برای ریاست جمهوری اهمیت دارد. هرچه بهتر باشد بازدید کننده بیشتری خواهید داشت.

2. کاربر شما باید به مطالب شما علاقه مند باشد
وقتی یک کاربر اینترنت شروع به جستجو برای چیزی می کند ، سعی می کند مشکل خاصی را حل کند یا به چیزی برسد. هدف قبلی شما کمک به آنها برای یافتن راه حل مناسب است. فقط با حجم جستجو وسواس نکنید. به نیازهای کاربر فکر کنید. وقتی درمورد ارزش آنها صحبت می کنیم ، بین 40،000 و 1000 کلمه پست و مقاله تفاوتی وجود ندارد. سعی کنید محتوای با کیفیت بالا ایجاد کنید و به کلیشه های خاصی توجه نکنید.

3. محتوای شما باید بی نظیر ، جذاب و با ارزش باشد
سعی کنید مقالات برتر Google را فقط با استفاده از برخی کلمات دیگر ننویسید. شما باید پیام خود را منحصر به فرد ، جالب ، چشمگیر و ساختارمند کنید.

4- کاری را انجام دهید که دیگران انجام نمی دهند
تنبل نشوید و روزانه محتوای خود را بهبود بخشید. فقط مقالات کوتاه یا طولانی بنویسید. آنها متفاوت است اما کیفیت را فراموش نکنید. به یاد داشته باشید که برخی از کاربران دوست ندارند زیاد بخوانند و برخی دیگر رمان های وبلاگ و توضیحات مفصل درباره مشکلی را که می خواهند حل کنند ترجیح می دهند. شما باید نتیجه بگیرید و نتیجه بگیرید.

5- مبتکر باشید
این آسان نیست اما هنوز هم ممکن است. به دنبال ایده هایی باشید که دیگران هنوز آنها را پیدا نکرده و برجسته نکرده اند. به صفحات اول گوگل نگاه کنید و از Buzzsumo استفاده کنید تا ببینید چه اطلاعاتی با ارزش هستند و داده هایی مانند زباله گرفته می شود. سایت شما باید زرنگ باشد.

6. فوق العاده باشید
محتوای موجود را کپی نکنید. محتوای فوق العاده منتشر کنید ، و بک لینک های به دست آمده خود را دریافت خواهید کرد.

7. در حوزه خود بهترین باشید
برای موفقیت ، باید سایتهای برتر Google را تجزیه و تحلیل کنید و مطالعه کنید:

چرا آنها انقدر شناخته شده هستند؛
چرا بازدید کنندگان آنها محتوای وب سایت را در رسانه های اجتماعی به اشتراک می گذارند.
چرا محتوا نظرات وبلاگ زیادی می شود
اگر قبلاً این کار را انجام داده اید ، پس به بهترین روش برای بهتر از آنها فکر کنید و فقط کپی نکنید.

8- بطور دوره ای بنویسید
سعی کنید به صورت دوره ای منتشر کنید. با تشکر از شما کاربران خود را نگه دارید. به طور طبیعی ، نوشتن شاهکارهای روزانه تقریبا غیر واقعی است ، اما شما نباید کاربران خود را فراموش کرده و با اطلاعات جدید آنها را فراموش کنید ، اگر نه روزانه حداقل در هر هفته. از تقویم سرمقاله استفاده کنید و سعی کنید آن را تغییر ندهید. سپس پست های جدید را بطور خودکار تولید می کنید. نیازی به یادآوری مداوم نخواهد بود.

نکته دیگر این است که شما باید خود را وقف نوشتن کنید و محتوای خود را خوب کنید. از زمانی که می گذرانید احساس پشیمانی نکنید. هدف شما این است که از کاربران راضی و بک لینک استفاده کنید.

9. به دنبال روابط مفید جدید باشید
روابط و ارتباطات را فراموش نکنید. قرار نیست وبلاگ شما جدا شود. هیچ چیز بهتر از آن نیست که روابط خود را با وبلاگ نویسان مشهور تقویت کنیم. این آسان نیست زیرا شما باید ثابت کنید که برای آنها مفید هستید. این فقط در صورت محتوای کیفی قابل دسترسی است.

مهم است که با تکرار اظهار نظرهای خوب و ارسال ایمیل غیر متعهد ، نام خود را بسازید و همیشه قابل مشاهده باشید. از وبلاگ نویسان بپرسید که چگونه می توانید به آنها کمک کنید. این بهترین روش برای ایجاد نوردهی است.

10. مطالب خود را تبلیغ کنید
فقط محتوای قابل مشاهده بک لینک می گیرند. روش های بسیاری برای نمایش محتوای شما وجود دارد. بعضی از آنها ... هستند:

برای نوشتن مطالب عالی؛
سایتهایی را پیدا کنید که قبلاً به همان مقالات مرتبط شده باشند؛
خطاب به آنها
مجدداً مطالب باکیفیتی را که می توانید ارائه دهید فراموش نکنید زیرا باید خیلی بهتر از مواردی باشد که به آنها پیوند داده اند.

به صفحات برتر Google یا Buzzsumo توجه کنید.

11- یک لیست ایمیل ایجاد کنید
هر مشاغل باید لیست ایمیل داشته باشد و هنگام انتشار چیزی از آن استفاده کند. افرادی که در این لیست قرار دارند مانند آنچه شما انجام می دهید و وبلاگ های خاص خود را دارند دوست دارند. محتوای خود را به لیست تبلیغ کنید.