سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پیش بینی سئو محلی 2018: 9 پیش بینی طبق Mozzers

پیش بینی سئو محلی 2018: 9 پیش بینی طبق Mozzers
سئو محلی
فوریه است و همه ما انگشتان پا را در قسمت کم عمق استخر سال 2018 فرو کرده ایم. امروز ، بیایید با پیش بینی های بازاریابی محلی در جستجوی محلی از کارشناس محلی موضوع جستجوگرهای محلی Moz ، کارشناس بازاریابی و معمار SEO و محتوا خود به درون آبهای عمیق تر سال پیش برویم. میریام الیس ، دکتر پیتر جی مایرز و بریتنی مولر در مورد مارک تجاری شما در ماه های آینده در محلی می توانند اهمیت داشته باشند.

WOMM ، دانش اصلی SEO و مشاوره در مورد مارک های بزرگ و کوچک
    میریام الیس ، دانشیار موز و سئو SME محلی
LSA ها ارزش استقلال Google را برجسته می کنند
بازاریابی دهان به دهان (WOMM) و ابتکارهای وفاداری برای تجارت در حوزه خدماتی که نتایج آن توسط تبلیغات محلی خدمات Google مختل می شود ، به طور فزاینده ای حیاتی می شوند. SAB ها دوست ندارند مشتریان خود را از Google «اجاره دهند» کنند ، بنابراین کانال های سرب مستقل Google دارای ارزش افزوده ای خواهند بود. گفته می شود ، اولین مطالعه موردی کوچک که من دیدم نشان می دهد که LSA ها از نظر هزینه و تبدیل می توانند برنده Adwords سنتی باشند .

محتوا پاسخ omni-channel خواهد بود
محتوا از نظر ارزش ، رشد می کند ، زیرا جواب همه چیزهایی است که به ما می دهند: جستجوی صوتی ، Google Posts ، سؤالات و پاسخهای Google ، پاسخهای مالک و هر مرحله از قیف فروش. به همین دلیل ، آژانس هایی که قبلاً خود را به عنوان مشاوران محلی SEO بطور جدی تصور می کردند ، باید به اصول تحقیقات کلمات کلیدی ارگانیک و ایجاد پیوند ، و همچنین داده های ساخت یافته ، برای ارائه مشاوره در سطح متخصص در محیط omni-channel تسلط یابند. به طور فزاینده ، مشتریان باید "پاسخ" به سؤالها شوند ... و این پاسخ عمدتا در توسعه مطالب سکونت خواهد داشت.

خرده فروشی ممکن است کاهش یابد اما باید فیزیکی باقی بماند
خرده فروشی در حال تبدیل شدن به سرش است ، با آمازون تبدیل به "فروشگاه همه چیز" و بازگشت پیروزمند تحویل خانه های مدرسه قدیمی. مارک های بزرگ که نتوانند سود خود را در این محیط جدید ببینند ، به طور فزاینده ای از سناریوی نمایشگاه کم می کنند و هزینه ها را به میزان قابل توجهی کاهش می دهند ، در حالی که احتمالاً در حال افزایش فروش است زیرا مصرف کنندگان به شخصه کمک می کنند از رها کردن فروشگاه و سبد خرید منصرف شوند و در فروش کراوات بالا بروند. آیا این یک راه حل نهایی برای مارک های لرزان خواهد بود ، نمی توانم بگویم ، اما برای صنعت آموزش سئو محلی اهمیت دارد زیرا نمایشگاه ها حداقل مکانهای فیزیکی هستند و بنابراین واجد شرایط برای همه موارد خوب تبلیغات مبارزات سنتی ما هستند.

SMB ها کارت با کیفیت بالا را نگه می دارند
برای مارک های محلی کوچکتر ، تأکید بر کیفیت مهمترین عامل خواهد بود. به دنبال مشتریانی باشید که به ویژگیهای خاص اهمیت می دهند (مثلاً محلی بودن ، ساخت آمریکا ، صنایع دستی ، تجملات ، سبز ، ارزش برتر و غیره). ارزیابی و تکمیل هر نقطه تماس با مشتری (از نحوه کمک به تماس تلفنی ، نحوه مدیریت داده های کسب و کار آنلاین محلی ، اینکه چه کسی درخواست بررسی و پاسخگویی به آنها را داشته باشد) بسیار مهم است. در سال گذشته ، من تماشا کرده ام که یک راننده تاکسی در کنار هم مشاغل تحویل را راه اندازی کند ، رشد کند تا جایی که او رانندگی یک کابین را ترک کرده ، رانندگان اضافی را نیز استخدام کرده و یک تجربه 5 ستاره ، بررسی های باورنکردنی مثبت را ترک کرده است. سبک خدمات مشتری او به طرز به یاد ماندنی بسیار جذاب است. مارک های کوچک محلی ، دانش و دانش و زادگاه خود را برای موفقیت در هنگامی که کیفیت چیزی است که فروخته می شود ، تجربه خواهند کرد.

تبلیغات درون بسته ، ویژگیهای SERP و ترافیک مستقیم به وب سایت
    دکتر پیتر جی. مایرز ، دانشمند بازاریابی در موز
تبلیغات درون بسته ای افزایش می یابد
Google نسبت به تبلیغات مستقیم محلی ، پرخاشگرتر خواهد شد و تبلیغات درون بسته ای گسترش می یابد. در سال 2018 ، من انتظار دارم که تبلیغات محلی محلی نه تنها در نمایش داده شدگان بیشتر نمایش داده شود ، بلکه جهشی به SERP های رومیزی و احتمالاً Google Home نیز خواهد شد.

ویژگی های درون SERP برای رشد
هدفمند ، ویژگی های SERP محلی نیز گسترش می یابد. آگهی های خدمات محلی در سال 2017 به سرویس ها و شهرهای بیشتری منتقل شدند و گوگل قصد ندارد جلوی آن را بگیرد. آنها تمایل روشنی برای ایجاد محتوای تخصصی برای ارگانیک و محلی نشان داده اند. به عنوان مثال ، در سال 2017 شاهد شد که گوگل پرتال سفارشی سفارشی و پورتال شغلی را در سمت "ارگانیک" راه اندازی کرده و این روند در حال افزایش است.

ترافیک مستقیم به وب سایت کاهش می یابد
فشار برای نگه داشتن ترافیک جستجوی محلی در ویژگی های Google (یعنی نقشه ها) ادامه خواهد یافت. در طول دو سال گذشته ، ما شاهد بودیم که بسته های محلی از نتایج مستقیمی به وب سایت ها ، به داشتن پیوند "وب سایت" جداگانه به سایت های محلی که در عمق 1-2 لایه دفن می شوند ، منتقل می شوند. در بعضی موارد ، سایتهای محلی تقریباً توسط مجلات دانش بنیان محلی کاملاً مورد کاشت قرار می گیرند که برخی از آنها (هتل هایی که نمونه خوبی از آن هستند) دارای مجموعه ای از ویژگیهای فوق العاده غنی هستند. Google می خواهد داده های محلی را مستقیماً در Google تحویل دهد و ترافیک مستقیم به سایت های محلی از جستجو همچنان رو به کاهش خواهد بود.

داده های دنیای واقعی و اهمیت Google
    بریتنی مولر ، SEO و معمار محتوا در Moz
ارتباط ناشی از دنیای واقعی
داده های دنیای واقعی! Google برای دستیابی به اطلاعات دقیق تر درباره مواردی مانند ترافیک پا ، قیمت کنونی گاز ، تکرار مشتری ، مدت زمان بازدید ، حمام بدون جنس ، نوع مشتری و غیره اطلاعات دقیق دستگاه و کارت اعتباری خود را به عنوان دقیق ترین منبع کسب و کار به دست می آورد. تاریخ ، چرا آنها؟

Google به عنوان یک فروشگاه یک مرحله ای
SERP ها و نقشه ها (با کمک لیست های مشاغل محلی) به عنوان یک مرکز خرید برای کسب و کار محلی ، به رشد خود ادامه خواهند داد. وب سایت های کسب و کار کوچک هنوز هم مهم هستند ، اما به احتمال زیاد علاوه بر داده های عمیق تر مانند موارد فوق ، به عنوان منبع داده برخلاف تنها مکانی که می توانند اطلاعات کسب و کار خود را بدست آورند ، خدمت می کنند.

گوگل به عنوان دوست یا دشمن؟ با نگاهی به این پیش بینی های کارشناسی ، این سوالی است که مشاغل محلی در همه ابعاد باید در سال 2018 به ادامه سؤال بپردازند. شاید بهترین پاسخ "هیچ کدام" نیست. Google فرصتی را برای مارک هایی که می دانند چگونه بازی را به خوبی انجام دهند ، نشان می دهد. شرکت هایی که مصرف کننده را در درجه اول قرار می دهند ، مهم نیست که تفاوت های ظریف در بازاریابی دیجیتال تغییر کند و آموزش همچنان کلید تسلط در سال آینده خواهد بود.

شما چی فکر میکنید؟ هر موردی در مورد سال پیش وجود دارد؟ در نظرات به ما اطلاع دهید .